Binární opce – recenze brokerů. Opravdu?

recenzePři výběru brokera binárních opcí vás určitě napadne si o vytipovaných společnostech přečíst recenze. Bohužel ale musíme konstatovat, že na tomto poli je těžké najít objektivní informace stejně jako při hledání obchodního systému.

Na našich stránkách často píšeme o různých podvodech, které se vás snaží pomocí smyšleného příběhu o pohádkovém úspěchu natlačit do rychlého a neuváženého obchodování binárních opcí. Všechno jsou to stoprocentní podvody.

U recenzí brokerů to tak tragické není, najdou se mezi nimi i skutečně objektivní články, ale většinou se bohužel jedná o bezcenné texty, jejichž jediným cílem je reklama brokerovi. Recenze má být kritickým posudkem založeným na určité rešerši, ale většina autorů jen stroze popíše nabídku brokera a nijak nepátrá po podstatných věcech, jakými jsou skutečný původ brokera a především jeho pověst mezi obchodníky.

Platí to zejména pro weby v angličtině. Zadat dnes do vyhledávače jméno brokera ve spojení se slovem „review“ znamená výsledek v podobě desítek až stovek reklamních textů na danou společnost, žádné objektivní informace nedohledáte.

Přitom ty články se můžou tvářit poměrně sofistikovaně, uvidíte různá procentuální, bodová či jiná hodnocení, v drtivé většině případů je to ale fikce s cílem vyvolat dojem, že autoři brokera skutečně prověřovali, testovali a hodnotili.

V českých poměrech se tento fenomén také rozšiřuje, weby o binárních opcích mají často největší starost publikovat „recenze“ na co největší množství brokerů a všechny budou kladné a doporučovat vám účet u dané společnosti.

Najdete tak velmi pozitivní recenze na brokery jako jsou Anyoption, 24option, EZTrader, Banc de Binary nebo třeba Zoomtrader. Přitom u nich máme na základě ohlasů obchodníků prokázáno, že se jedná o nespolehlivé, někdy až podvodné společnosti. Přesto na ně vznikají nové a nové pozitivní recenze, které je doporučují k binárnímu obchodování.

Je tedy třeba si dávat pozor a slovo recenze vnímat ve spojení s binárními opcemi s rezervou. Často se totiž pod ním skrývá obyčejná reklama, nezřídka klamavá.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someoneDigg thisShare on StumbleUponBuffer this pageFlattr the authorShare on RedditShare on TumblrShare on Yummly

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *